prietenii legate pe viata

Octombrie 29, 2009 at 12:17 pm (amintiri) (, , , , , , )


Obisnuiam sa ne strigam si sa ne fluieram unii pe altii cand ieseam afara. Incepeam ziua intotdeauna in spatele blocului si pana seara ajungeam sa cutreieram tot cartierul ..petreceam toata ziua impreuna, ne jucam, ne certam, ne bateam, ne impacam apoi iar ne jucam si tot asa.
Tin minte, ca am ajuns sa ne urcam pe acoperisul scolii generale si chiar sa escaladam gradinita de langa parc, iar vara, mergeam la furat de cirese cu cei mari, era o onoare :))…si intotdeauna de ‘ziua mamei’ distrugeam gradinile cu flori din jurul blocului. Iar cand faceam galagie ne ‘urechea’ mereu vecinul de la 1…si nu scapau decat cei care stateau la parter.. 😐 Asa s-au legat primele prietenii, in copilarie, si in ciuda faptului ca timpul a trecut, si nu toti am urmat acelasi drum..unii dintre noi am reusit sa ramanem prieteni foarte buni.
Alte prietenii s-au legat mai tarziu, persoane pe care le-ai intalnit in drumul tau si care ti-au devenit dragi instantaneu… persoane pe care le iubesti din tot sufletul pentru ca iti fac viata mai frumoasa.
Si cum ar fi viata sa nu ai cu cine te bucura de toate lucrurile bune care ti-se intampla? Sa nu aibe cine te consola cand nu reusesti ?..Sa nu ai pe cine imbratisa cand ti-e greu? Sa nu ai pe nimeni care sa te ambitioneze.. care sa te asculte ..care sa-ti dea incredere…cu care sa te distrezi, sa petreci..???
Prietenii sunt sursa de energie…sunt caldura din sufletul tau ..sunt culoare si bucurie..sunt mana intinsa la greu..sunt persoanele de care vorbesti cu drag ..si persoanele dragi care-ti vorbesc 🙂 sunt personele memorate hazliu in telefonul tau ..sunt cei cu care te-ai intalnit in drumul tau.
Imi iubesc toti prietenii..si le doresc numai bine, sa ne ajute Dumnezeu sa auzim unii de altii doar de bine

Un om fara prieteni..e din pacate un om trist.

Personajele din poze …sunt prietenii mei dragi pe care ii iubesc din tot sufletul.
Lipsesc cativa ..dar promit sa fac urgent rost de pozele lor 🙂

13 comentarii

  1. Ella said,

    Lipsesc cativa? Ai putea fi usor invidiata pentru acest numar impresionant de prieteni. Cred, totusi ca este foarte usor sa legi o prietenie, dar este foarte greu sa o intretii. Iti trebuie timp, rabdare, energie si intelegere. Unde sa le mai gasim pe toate cand noi traim un secolul vitezei si abia ne mai ajung orele de somn? Si in plus, cum ne alegem prietenii? Care sunt criteriile dupa care te-ai ghidat atunci cand ti-ai format acest grup de prieteni? Ai avut vreodata o „cea mai buna prietena”? Sau un „cel mai bun prieten”?

  2. jurnaluluneifete said,

    cred ca la mine e exact invers ..eu o leg mai greu, iar de intretinut o intretin mai usor ..parca vine totul de la sine , iesim ..radem ..glumim ..povestim …rele..bune..plus un pic de ” chimie” ..de compatibilitate 😛
    Dar cel mai mult conteaza sa stii sa fii sora…mama…doctora..umarul pe care sa poata plange …prietena cu care sa poata barfii…sa fii ce trebuie cand trebuie …sa stii sa oferi ca la randul tau sa primesti …sa fim aproape unii de altii atunci cand avem nevoie unii de altii .. cam asta e reteta in cartea mea de bucate. 😛

    Dupa mine exista compatibilitate si incompatibilitate…instinctul m-a ghidat..:P
    Am si prieteni buni ..foarte apropiati..si doar prieteni ….aici intradevar pot sa-i impart pe categorii..unele persoane imi sunt faorte apropiate si dragi..dar asta este alta poveste 😛
    Cea mai buna prietena?? hmmm ma faci sa ma gandesc…:)

    Si iti repet … prietenii raman prieteni indiferent daca se vad de 3 ori pe saptamana sau doar 1 data la juma de an.. 😛

    • Ella said,

      Trebuie sa recunosc ca sunt mai retincenta la vorbele tale, si raman la concluzia ca legatura sufleteasca cu un prieten depinde mult de frecventa cu care te vezi cu el. Probabil ca tocmai aceasta parte din timp hotaraste care dintre acesti prieteni devin mai apropiati, care sunt confidentii tai si care sunt cei care raman doar la stadiul de amici. Si da, gradul de compatibilitate trebuie sa fie extrem de mare, astfel incat sa poti lega ceva. Totusi, ce faci atunci cand te imprietenesti dupa mult timp cu cineva cu care credeai ca nu ai nimic in comun? Si mai ales, ce faci daca te tradeaza un prieten? Ce faci daca ti se naruie toate sperantele pe care ti le-ai pus in el? Ce faci daca printr-o greseala facuta fara rea intentie prietena ( prietenul) darama tot ce ati construit pana atunci?

  3. jurnaluluneifete said,

    Am o prietena care s-a mutat in italia de vreo 6 ani…in acesti 6 ani…ne-am vazut de maxim 4 ori si am vb de cateva ori la telefon …faptul ca nu ma mai vad des cu ea inseamna ca nu-mi mai e prietena???? Cand vorbim la telefon ..ne spunem tot ..ce am mai facut ..cum ne-a mers …ne spunem tot ce ne-am spune daca am fi una langa alta…facem un fel de ” actualizare ” a informatiilor 🙂
    Chiar crezi ca timpul poate ‘ucide’ o prietenie ? Normal ca nu va fi prima persoana care v-a afla cand ma simt rau .sau cand intru in depresii ..sau ca mi-am cumparat ceasul pe care mi-l doream …poate nici nu o sa pun repede mana pe telefon sa-i cer un sfat legat de o anumita problema..insa asta nu inseamna ca nu imi este o prietena apropiata ..ba chiar este una din persoanele la care ma gandesc cu mult drag ..o persoana la care chiar tin…in ciuda distantei si a timpului petrecut impreuna :P..cine stie poate in astfel de cazuri ..timpul „mumifica” aceste prietenii..intr-un sens bun , pastrandu-le inocenta..
    ” Totusi, ce faci atunci cand te imprietenesti dupa mult timp cu cineva cu care credeai ca nu ai nimic in comun? ” …se intampla in viata asta sa ne mai si inselam.. insa faptul ca prietenia nu a fost ” dragoste la prima vedere ” ..nu inseamna ca nu e importanta …Ce poti sa faci? Te bucuri de rezultat..
    Ce fac daca ma tradeaza un prieten? un prieten buun??..nu stiu ..depinde in ce fel ma tradeaza..in ce fel de situatie …dar cam banuiesc unde bati ..deci …atunci cand un prieten bun te tradeaza….suferi..si esti dezamagit..
    Iar daca e fara intentie..si daca din greseala darama tot..(chiar tot.. ? cat de babalau sa fie sa darame tot din greseala?) ..se iarta mai usor.. 😐
    ..

    • Ella said,

      Ai dreptate in cazul relatiilor la mare departare, insa eu am luat in calcul situatia in care prietenii sunt aici, in Bucuresti, sau oriunde ai locui tu, si nu te vezi cu ei. I-ai mai considera prieteni apropiati daca v-ati suna o data la o luna?
      In toate convorbirile telefonice si in toate intalnirile ( fie ele si la o cafea, de scurta durata, mai precis ) pe care le ai cu prietenii de aduna ceva. Ceva, mai exact, sentimente, trairi. Incepi sa stii ce-si doreste celalalt, afli apoi cat de usor iti va fi sa poti veni in intampinarea doleantelor lui, incepe sa-ti fie drag. Asadar, cum poti trai toate astea daca te vezi rar cu cineva ? :). Si daca nu te vezi des, macar sa poti comunica altfel cu el, si tot ar conta la a mai pune o caramida in construirea relatiei.

    • mady said,

      asa am si eu o prietena dar ns am impresia k numai suntem cum eram inante

  4. jurnaluluneifete said,

    Normal ca am prieteni cu care ma vad foarte des din cauzaca locuim aproape unii de altii..dar asta nu inseamna ca toti mi-au ajuns aproape de suflet incat sa le pot spune toate bucuriile sau suferintele mele ..
    Sunt cazuri …atentie!!! 🙂 in care o anumita persoana cu care nu ma vad la fel de des s-a apropiat mult mai mult de mine..decat o alta cu care ma vad foarte des..o caramida azi ..o caramida maine…si uite asa s-a format o legatura…si am capatat incredere
    Cateodata ..simti ..pur si simplu simti oamenii..si cand simti un om bun..incerci sa nu-l pierzi…incerci sa-l tii aproape de sufletul tau…
    Si daca acel prieten conteaza….iti faci timp sa te vezi mai des…si prietenia rezista..merge mai departe … 🙂 insa dorinta trebuie sa vina din abele parti… 😐

  5. cipoc said,

    macar pe vremea aia prieteniile erau sincere…
    mailul cu care lasi comenturi la mine e pe bune?daca da, noi ne aprovizionam de la voi:))

  6. jurnaluluneifete said,

    dap e pe bune..eu sunt vocea de la capatul firului ” Buna ziua Abn Systems International..spuneti va rog ” ..:)))
    Voi cine sunteti?

  7. cipoc said,

    ehe..da`mi mail si`ti zic:D
    luam casti platronics de la voi..daca stiam ca esti la capatul firului le dadeam draq defecte:))

  8. jurnaluluneifete said,

    :))) de garantii tot eu ma ocup ..adik ..job-ul meu e un 2 in 1..”:) secretara si departament service …:))

  9. cipoc said,

    sa caut garantiile sa vad ce nr de tel mai aveti:D
    te prind eu:D

  10. ecispain said,

    Un om fara prieteni este un om trist ! Ce frumos ! Felicitari ! Am aceasi parere !
    Va astept sa ma vizitati……….poate cine stie…………poate devenim prieteni !
    Cu respect Iosif si Camelia !
    Salutari all !

Lasă un răspuns

