Shopping…

Octombrie 20, 2009 at 8:52 pm (barfe) (, , , , , )

shoppingSi pentru ca abia mi-am luat salariul si intotdeauna trebuie sa ma rasfat cu ceva..am sunat un prieten cu care mai obisnuiesc sa ies la cumparaturi..si dungaaa la mall. Aveam o lista bine stabilita cu ce anume sa-mi achizitionez de data asta:
1. vesta blana
2. camasa in carouri..
3. colanti
4.ceva dragut..de care ma indragostesc instantaneu …mereu mi-se intampla asta 😐

Si incepe distractia ..am inceput sa ma uit de vesta…vesta blanita scurta ..vesta blanita lunga…vesta cu ciucurasi..vesta cu nasturasi …gizass ce preturi…am intrat intr-un magazin acum aproape 1 saptamana si aveau o vesta la 3290 ron!!! incredibil…de unde frate atatia bani??? In fine …am intrat in seara asta iar ..am zis ca poate m-am inselat data trecuta.. NU ..Nu m-am inselat …3290 ron.
Si cum m-am plimbat eu asa …dintrun magazin in altul …mi-am gasit pana la urma o vestuta draguta ..blanita neagra.. scurta ..exact cam ce mi-am imaginat eu..si sac sac..ca nu am dat nici mult pe ea 😛
Vesta la ZARA 200 ron..300 ron..330 ron ..au mai multe modele
Vesta la Koton 360 ron
Vesta la Esprite 300 ron
Vesta la orsay 130 ron
vesta la pimkie 109 ron
Asa ca na..daca va intereseaza o vesta …si nu stiati cam cat costa ..ati aflat acum 🙂

Camasile in carouri sunt in top in aceasta toamna-iarna …daca nu ai …achizitioneaza-ti!!! 🙂 Preturile incep de la 40 ron si urca pana la ” fara numar” ..insa mie sincer nu mi-a placut niciuna..asa ca nu ma grabesc..data viitoare..oricum detin 2 deja ..deci nu arde 😛
In fine …mi-am achizitionat ce aveam nevoie…plus acel ” ceva dragut”..care s-a dovedit a fi o bluzita..rochita…bluzita..rochita..bine fie bluzita..dar eu o sa o port ca rochita, doar nu e prima oara 😛

Bafta la cumparaturi 🙂

Lasă un răspuns

