In bucatarie..

Octombrie 19, 2009 at 3:03 pm (in bucatarie) (, , , )

Photo476Si daca afara e friiig…brrrr brrrr …si in casa ajungem sa ne plictisim ..uite ca am gasit eu ceva de facut :)))
Zilele trecute m-am instalat frumos in bucatarie si am facut pe „brutaru” 😛
Am gugalit un pic, si am ales pana am cules o reteta de paine cica italieneasca’ domne 😛 si m-am apucat de treaba si uite ce a iesit …
eeeeee invidiosi?? nu-i asa ca a iesit super?…pacat ca nu exista o metoda prin care sa captezi mirosul …mirosul ala de paine proaspata 🙂 asa mirosea sambata la mine in casa 🙂
Ce vrei domne …cine se pricepe .se pricepe :))
Nu e greu de facut, chiar va recomand, se face si usor si repede..iesie si super buna si pe langa asta ..la final cand vezi rezultatul ..eeeeeeeee..o sa te simti super’brutar :))

3 comentarii

  1. Cata said,

    Bravo…. ai stricat poza cu pachetul ala de tigari, sti ca nu se fumeaza in bucatarie nu ? Un pupic de departe :*

  2. jurnaluluneifete said,

    nu e niciun pachet de tigari acolo…e o cutiuta de zaharina..tzeapa!!! 😛

  3. rox said,

    mmmm…iamiiiii .arata foarte bine,ti-am mai zis asta stiu .;))

Lasă un răspuns

