se lasa doar tacere..

Octombrie 6, 2009 at 10:14 am (amintiri) (, , , , , , , , )

drum_de_taraasteptarea asta parca ma apasa din ce in ce mai tare, ma epuizeaza din ce in ce mai mult..imi vine sa plang ..dar nu vreau sa plang ..ma tin tare ..incerc sa gandesc pozitiv.
M-a cuprins o stare de amorteala..desii in interior ma agit si ma doare..ma doare din ce in ce mai tare..incerc sa ma gandesc la lucruri frumoase ..ma gandesc la fluturi ..fluturii sunt colorati, liberi si zboara..doar la atat pot sa ma gandesc!?…
E destul zgomot in jurul meu ..dar nu-l aud mereu. Desii refuz sa ma gandesc, tot ma cufund in gandurile mele ..si fara sa-mi dau seama, zgomotul se indeparteaza usor si in jurul meu se lasa doar tacere…unde raman doar eu si gandurile mele.
Imi imaginez ce imi doresc si ce as putea avea..ce frumos…si din nou gandul ca e posibil sa nu se intample asta ma doboara…o lacrima s-a incapatanat sa iasa, s-a scurs si dupa ea o alta …’ hei ..gandeste pozitiv ..ai uitat?’ Imi impun sa ies din starea asta si incep sa ma gandesc la toate tampenile care ar putea sa-mi distraga atentia …soare…mare….o imbratisare..o mangaiere…si in sfarsit o amintire placuta….eram undeva la bunici, cand duceam vaca la pascut, treceam de fiecare data pe acelasi drum .. si niciodata nu am realizat pana acum, cat de frumos era acel drum. De’a lungul drumului, de o parte si de alta se intindeau cei mai inalti plopi pe care i-am vazut vreodata, si intotdeauna cand treceam pe langa ei ii priveam si ii ascultam mirata, acel zgomot facut de fosnetul frunzelor ….pe mine ma fermeca de fiecare data. Nu exista data sa nu ma intind la baza unui plop si ma uit mirata in sus..cat de clara imi e imaginea si acum..un cer atat de albastru si niste norii atat de albi, iar plopul parea o scara lunga care te aducea mai aproape de cer..si suntetul ala ..doamne cat de frumos…nu aveam nicio grija ..nici macar un singur gand rau..nimic nu ar fi putut sa-mi strice starea si linistea ce o aveam.
S-au oprit..ce bine …obrazul inca e umed ..dar se usuca..simt asta.

Prinde-ma de mana si trage-ma cat mai sus..scoate-ma din teama care m-a cuprins ..intotdeauna ai fost si vei ramane sprijinul meu ..singura mea alinare … tu ma cunosti cel mai bine, imi stii pana si cel mai intunecat si ascuns secret.. si nu ma urasti pentru cine sunt . Te rog ajuta-ma sa trec si de asta

Lasă un răspuns

