undeva, in trafic ..intr-un R.A.T.B

Octombrie 1, 2009 at 1:07 pm (barfe) (, , , , , , , )

Stateam asa comod pe un scaun in ratb ..si de ce sa nu stau din moment ce mi-am miscat fundu pana in statie la ASE ..da da..in loc sa urc la ROMANA, m-am intors practic o statie..m-am dus pana la ASE, special ca sa apuc un loc pe care sa stea comod fundul meu pe toata durata traseului …pana acasa 🙂
Si cum stateam eu asa comod pe scaunul meu, obtinut printrun oarecare „efort” , priveam acum la toti care se loveau, inghesuiau, impingeau, .injurau, icneau, da icneau! pt ca scoteau tot felul de zgomote ” iihh” …” ahh” …”aaaa”…..care mai de care sa apuce sa stea jos, pentru ca da ..suntem o natie de puturosi, comozi….care nu suportam ideea de a sta in picioare in ratb.
Buuun si cum stateam eu linistita pe scaunul meu..urca un nene mai in varsta .. mai batran asa..ok, muuult mai batran! ….care s-a pozitionat STRAGTEGIC!!! langa mine. Si Doamne …numai eu stiu cat am mers pe jos de colo colo ..si cate etaje am urcat.. si tot traseul ala de la ASE la UNIVERSITATE…pe joos :(( ..pe tocuri de 10 :((((..pe cuie ..da ..pe cuie (pana si mie incep sa mi-se para cuiee..care cred ca m-am nascut ele in picioare..parca vad.. „ incredibil !!! aseara, o mama a reusit cu greu sa dea nastere unei fetite care s-a incapatanat si nu vroia sa mai iasa pentru ca isi ratacise un pantof” 😐 ) Asaaa ..si cum va explicam ..s-a pozitionat ‘dumnealui’ langa mine, cat mai langa mine, de fapt, jumate statea pe mine …
Offff, ce ganduri mi-au invadat pe moment ‘seiful’ ..ganduri nu foarte curate 😐 …si cum eu incerc un fel de program de stapanire al nervilor ..terapie in grup …doar eu !!! :)))) ca restul au fugit (exagerez evident ..terapia = gandul cu care plec de acasa in fiecare dimineata „NU TE MAI ENERVA … NU TE MAI ENERVA ….NU TE MAI ENERVA” …si nu..nu are legatura cu nimenea ..nici cu tine …nici cu tine ..nici cu tine.. incerc sa o fac doar pentru mine …asa ca mars la cotetz potaie! Ok …revenim …mosul insista, si se tot impingea, si impingea, si impingea..si eu nimic …” cum fratee sa am eu norocul asta ???? Sa nu ma bucur eu de locul meu..platit cu 1,3 ron”..”m-am intors din drum tatae..stii asta?” ..atata efort dus pe apa sambetei..cate vise spulberate …”distrugator de vise ce esti” 😦
Stiu…stiu ca e frumos si arati ca esti educat atunci cand oferi locul tau, batranilor sau femeilor gravide ..mi-a zis-o mama de atatea ori pana am ajuns …uite unde am ajuns…sa ma gandesc ca scot o arma…si poc-poc direct in capul mosului ” shot down”… hihihi
OOOOffffffff …Ok ..sa se noteze asta undeva..va rog..doresc sa se tina o evidenta …
– Doriti sa stati jos? .. „evident ca vrea danielo
– Multumesc frumos, ce draguta sunteti ..bla bla bla ” hai da-te-n beeeeeep ..
Mda …si acum stai Danielo ca sardinele … intrun picior..si intepenita ca doar ai vrut sa fi fata finuta si educata …ia si suporta vreo 10 statii…ca meriti
Si stiu ca.. undeva in trafic..intr-un ratb, ti-se intampla si tie asta..doresc sa facem schimb de ganduri necurate ..
Sincer …nu-mi place sa fac asta si totusi o fac..si nici macar nu se poate clasa la ” fapte bune” pentru ca nu o fac din suflet ..deci nu stiu de ce o mai fac.. ar trebui sa fiu scorpie pana la final..498px-Sikh_pilgrims_cheering_on_bus_to_Manikaran[1]

2 comentarii

  1. rox said,

    mi s-a intamplat de `n` ori cu mosii disperati care se inghesuie ca intr-o turma,vin langa tine si incep sa se impinga si sa gafaie incat ii rogi tu sa se aseze sa nu le mai auzi gafaitul sau sa le simti mirosul de naftalina 😦

  2. jurnaluluneifete said,

    :)))
    cunosc si eu mirosul …imi promit ca nu o sa miros asa la batranete :))))) vreau sa miros a hypnose 😛

Lasă un răspuns

