The way I am..

Septembrie 24, 2009 at 9:23 am (barfe) (, , , , , , , , , , )

Devon_smoking__by_hatemypoisionedkiss[1]In mod clar nu sunt persoana cea mai buna la suflet si nici nu sunt un cetatean model, nu sunt nici finuta ..nici educata..nu am nici facultati si nici diplome atarnate pe pereti. Nu am o inclinatie spre o anumita activitate si nici macar prea multe aptitudini, fiindca pe multe le-am pierdut pe drum din cauza ca nu au fost identificate la timp. Jobul fara sanse de avansare….dar din moment ce nu am un tel de atins si visele mele s-au stins de mult..pot spune ca e comod si placut

Am totusi o personalitate puternica…sunt rea si a naibii de agitata..razbunatoare..banuitoare..atenta (vad si aud tot ce ma intereseaza), si am suficiente circumvolutii incat sa stiu ca daca bag mana in foc .. arde!!
Nu am multi prieteni apropiati ( ii numar pe degete) si asta tocmai din cauza faptului ca nu am incredere in oameni …nu am incredere in mine de ce as avea in altii ? Mai repede ajunge la inima mea un animal ..de fapt animalul ajunge clar la inima mea 🙂
Sunt ‘nimic’ pentru tine..stiu, dar stai linistit la fel esti si tu pentru mine..in afara de familia mea …si poate inca cativa ..nu dau un ban pe nimeni altcineva..deci si egoismul face parte din viata mea.
Fumez cat vreau si beau cat vreau ..rad, glumesc ,barfesc, dansez, tip, urlu, ma cert, urasc , iubesc…sunt om si exist..deci traiesc!

Ai start la barfa! Poti spune ce vrei…ma poti certa, ma poti injura, denigra, blama, poti spune ce vrei despre mine, sunt imuna, te zbati degeaba, orice ai spune.. Eu raman Eu !!

4 comentarii

  1. flaviusv said,

    m-am trezit in fata postului tau, scriind un comment :)) de ce o fac, nu stiu si nici nu stiu de ce nu as face-o. asa ca mai bine o comit. concluzionand, esti vie, misti si ne bucura sa stim ca focul arde. eu si cu neuronul meu stingher inca nu am ajuns la performanta asta 😛 keep it on!

  2. jurnaluluneifete said,

    ma bucur ca tu si neuronul tau ati ajuns pe blog-ul meu 🙂

    • flaviusv said,

      eu si neuronul meu stingher ne-am bucura sa te primim la noi pe blog. il ai, nu il mai scriu. te asteptam? 🙂

  3. jurnaluluneifete said,

    il am?

Lasă un răspuns

