ce tunsori se poarta in 2009?..

Aprilie 15, 2009 at 9:21 am (moda) (, , , , , , , , , , )

Ce se poarta in 2009 in materie de tunsori?
tunsorile din 2009 se bazeaza pe asimetrie. Lungimea parului este si ea la fel de importanta in acest an. De aceea exista modele de tunsori pentru par scurt, mediu si lung.

Daca aveti parul scurt, in 2009 se poarta tunsorile cu breton sau cele rebele si indraznete. Pentru a descoperi cat mai repede stilul tunsorilor pentru par scurt care se poarta in anul 2009, indreptati-va atentia catre vedete. Victoria Beckham este cea care a dat startul tunsorii bob si care astazi s-a adaptat tendintelor in materie de tunsori si a adoptat stilul baietesc. Daca urmati modelul Victoriei Beckham veti fi cu siguranta in tendinte. Fashion Marc Jacobs Spring 2009 Celebrities

De asemenea, veti avea nevoie de mult mai putin timp pentru aranjarea parului, mai ales ca este unul dintre cele mai simple modele de tunsori. Puteti opta pentru pastrarea bretonului sau pentru ridicarea acestuia catre ceafa. In gama tunsorilor pentru par scurt intra si stilul pe care l-a adoptat Rihanna: o tunsoare scurta, extravaganta care se adapteaza cu usurinta oricarei fizionomii.
rihanna-h8m_store21

Tunsorile 2009 pentru par mediu aduc in prim-plan eleganta si rafinamentul. Cele mai interesante tunsori 2009 pentru par mediu sunt cele asimetrice (parul din spate mai scurt decat cel din fata) cu breton intr-o parte. Pentru a stii exact ce inseamna o astfel de tunsoare, cautati cateva poze recente cu Hayden Panettiere. In tendinte este si parul tuns mai sus de umar. Daca alegeti sa purtati o astfel de tunsoare, ondulati-va parul din cand in cand si optati pentru accesorii cat mai colorate.
hayden-panettiere-short-hairstyle11

Parul lung sau foarte lung se poarta si in 2009 dar exista cateva aspecte care trebuie luate in seama. Daca nu va indurati sa va tundeti parul, incercati sa-l aduceti la aceeasi lungime si sa renuntati la stilul filat sau in trepte. O alta schimbare de bun augur ar fi bretonul foarte franjurat sau buclele lejere. In materie de tunsori, in 2009 nu se mai poarta parul intins, asa ca cel mai bine ar fi sa renuntati la placa sau la produsele cosmetice pentru indinderea firului de par.

Sfaturi:
Indiferent de lungimea parului, renuntati la cararea in zig-zag deoarece este demodata si lipsita de imaginatie. Alegeti cararea asimetrica, intr-o parte, usor dezordonata.

15 comentarii

  1. alex said,

    eu zic ca se poarta chelia…. :))

  2. jurnaluluneifete said,

    Siguuur…chelia e pe locul I ….de la coada :)))))))))

  3. menialy said,

    rafinat sau nerafinat, eu nu imi las bretonul pe o parte si lung…ca vreau sa mai traiesc. Si sa nu ratez cumva vreun semafor. sau sa iau vreun stalp. 😛

  4. Beavy said,

    la mine in cap e un haotism total..

  5. ady_x said,

    Eh, pentru băieţi nimic? 😛 şi ziceai de mine că sunt rasist şi am probleme cu negrii :))
    Anyway, eu mă tund aşa cum îmi stă bine nu cum e moda.

  6. Fleacuri said,

    Se poarta EMO 🙂 asortati o lama de ras la bretonul lung lateral.
    Prefer intotdeauna un par lung drept si frumos decat cine stie ce freze tampe. Ma rog, parere de mascul, nu o luati in calcul 🙂

  7. cipoc said,

    vezi ca ai absent nemotivat:D

  8. Beea said,

    Eu una ma tund cum imi place si cum imi sta bine…pt. ca degeaba zice moda ca e bine sa te tunzi asa…daca tie iti sta ca naiba…deci…tundeti-va cum va sta mai bine si va place nu cum zice moda :))

  9. blogcudetoate said,

    te pricepi 🙂

  10. Ndrey said,

    A Rihannei e cea mai marfa 🙂

  11. andreea said,

    pot sa ma mai tund bob?

  12. bya said,

    yo ma tund kum imi vine pe momentda na tb sa fie shi un pic kalumea de ex acum am lateralele foarte lungi si n spate ff scurt

  13. copiltembel said,

    ma gandeam sa ma fac zero.mi-ar sta bine:)))dar nu sa-r mai uita nimeni la mine:))…nu luati in calcul asa ceva,parerea unei roakerite(aaa-dar un par lung si drept e cel mai potrivit)

  14. jurnaluluneifete said,

    daca iti sta bine zero ..de ce nu?
    mie mi-ar sta aiurea rau …cred ca nu as mai iesi din casa … :))

  15. Oana said,

    e foarte tare Rihanna 😛

Lasă un răspuns

