Mii de multumiri…

Aprilie 13, 2009 at 2:20 pm (barfe) (, , , , , )

images9

Doresc sa-i multumesc nespus de mult cititorului meu ..fidel?? si binenteles „Anonim” care m-a atentionat ca o sa fiu contactata de catre politie cat de curand ( o sa ma ascund sub pat) :)))))))))))))))) pentru ca practic ..prostitutie nu? :))))))))) cred ca se referea la un fel de prostitutie virtuala…
De unde, din comenturile sale postate mai devreme, pe care le-am sters evident .. deduc ca, blog-ul meu este de fapt un ” bordel” ..si voi dragilor cititori ..sunteti clientii mei :)))))))))))))) iar eu sunt un fel de „Madamme”..
Probabil..s-a gandit „el” ca nu-mi platesc taxele la stat …de e politia dupa curu meu… sau poate „D-nul Anonim” e de fapt doar un labagiu cu un creier pe cat se poate de limitat ..sau un copil tamp cu probleme de personalitate, complexat de numarul scazut de neuroni pe care ii detine ..de fapt..pe care nu-i detine.

Iti multumesc sincer.. pentru ca existi babalaule, daca nu ar exista idioti asa ca tine…nu am fi iesit in relief noi..”disteptii” ..inteligentii…cei care avem aptitidini si calitati, si nu as mai fi avut de cine rade pramatie …deci „rahatii” ca tine …imi fac viata mai frumoasa 🙂

18 comentarii

  1. tzu said,

    meriti domne…toata ziua, sex sex sex…asa

  2. jurnaluluneifete said,

    :))))))) d’asta nu o sa ma scriu eu despre ce vreau .. o sa am o frana de acum inainte .. :)))))))))

  3. cipoc said,

    pai zi si niste preturi macar:))

  4. jurnaluluneifete said,

    :)) mai bine te trimit la d’onsoara Paris Hilton..care printre altele este si matroana la un bordel in Londra…e pusa numai pe afaceri…eu nu detin decat 1bucata blog’…si nu am nicio pitipoanca p’aci care sa puna curu la bataie :))))

  5. cipoc said,

    nu tinteam curu`, da e bun si asa:))

  6. lawynya said,

    vai verisoara ce rea esti poate pers. aia, vrea sa fie bagata in seama si nu stie cum sa faca….iao si tu cu usurelul :))

  7. jurnaluluneifete said,

    pai si ce nu l-am bagat in seama? ..doar i-am si multumit in mod public… 🙂

  8. Parmalat said,

    =))
    ce labagiu

  9. menialy said,

    :)))) uuu, chiar eram curioasa cum arata un bordel pe dinauntru…si nici macar nu stiam ca ma aflu deja in unul… :))

    Unii au asa mult timp liber….

  10. jurnaluluneifete said,

    Bine ai venit menialy …pe la mine prin bordel :))))))))))))))

  11. Ndrey said,

    Alt frustrat.

  12. bogdan.daradan said,

    interesanta prezenta in blogosfera….

  13. Beavy said,

    ai mah 😦 eu n-am parte de d-astia.. eu sunt geloasa :(( o sa incep sa plang. nu stiam eu de ce ma simt asa bine pe blogu tau.. ai grija de clientii fideli :*

  14. jurnaluluneifete said,

    ai mah beavy nu fii supii’…ca il trimit la tine data viitoare … 🙂

  15. Beavy said,

    nu nu.. n-as putea.m-as simti aiurea sa il iau de la tine [-x :))

  16. Fleacuri said,

    tarifu! cat e tarifu??! 🙂

  17. cipoc said,

    am intrebat si eu..nu vezi ca nu vrea sa zica?:))

  18. jurnaluluneifete said,

    :))) pai.. sunteti con la cabessa???? suntem la piata? :))

Lasă un răspuns

