Varza de racita..

Aprilie 11, 2009 at 5:26 pm (barfe) (, , , , , )

gripa11

Si pentru ca numai mie mi se poate intampla, atunci cand vremea se incalzeste din ce in ce mai mult si toata lumea trece la tricou..eu racesc!!! si cand racesc…pai racesc fratee..
Si ca sa nu credeti ca exagerez sau ca fac eu mare caz din nimic, o sa incerc sa va explic prin ce trec de vreo 3 zile..
Simptome: Stare de frig, tremurat, durere mare de cap, durere in zona ochilor, durere in zona pieptului, durere de oase, pana si pielea ma doare, transpiratie accentuata, respiratie agitata, tuse seaca, moleseala, chef de nimic, aspect fizic devastator!
Dorm cu sticle de 2 l umplute cu apa fierbinte, imbracata cu plover de lana, pantaloni, sosete, ciupicei…si tooot imi este frig…si ma dor toate :(((
Tratament..oscilococcinum (cum puii mei s-o scrie)…sirop de tuse..si modafen…efect 0
Stare…de cacat….nu am chef de nimic…si nu pot sa fac evident…nimic! :((((((
Cum va trece voua gripa???Ce leacuri babesti sau tratamente folositi?? la mine pare sa nu functioneze nimic 😦

26 comentarii

  1. jurnaluluneifete said,

    nobody cares????? 😦

  2. cipoc said,

    are rost sa ic ce ti`ar trebui?:))

  3. jurnaluluneifete said,

    orice…dar nu „aspirina saracului”… 😀

  4. cipoc said,

    pai dc nu?sau asta deja implica prea multa activitate?:D

  5. jurnaluluneifete said,

    pai crezi ca o portie de „bughi-bughi” o sa ma faca bine pe mine?? iar la un ” bughi-bughi” te cam agiti..iar eu abia pot sa ma misc :))) deci cade varianta asta 🙂

  6. cipoc said,

    era sa zic acu o prostie..de fapt hai c`o zic..
    te pui frumos pe spate si lasi barbatu` sa faca toata treaba:D
    si da, chiar daca stai asa tot transpiri:D

  7. jurnaluluneifete said,

    :)))))))))))))))))))) tare… poate si functioneaza.. :)))

  8. menialy said,

    insanatosire grabnica!
    Eu ma indop cu nurofen si strepsils. Si redbull cand simt ca nu mai pot sta in picioare. Cu alte cuvinte, nu stiu ce ai putea lua, dar cele de mai sus nu-s indicate. Tot 7 zile stai cu raceala/gripa.

  9. DianaEmma said,

    Are mama o vorba: Raceala/gripa trec in 7 zile fara medicamente si intr-o saptamana cu.”

    Si eu am fost gripata acum 2 saptamani… oricate medicamente, ceaiuri, sucuri de citrice, supe, paturi, siropuri etc… tot nu te lasa decat foarte putin.

    3 zile… gandeste pozitiv ca trece ‘focul’ mare… intri pe panta descendenta si parca isi fac mai mult efect tratamentele. 🙂

    Insanatosire grabnica.

  10. jurnaluluneifete said,

    va multumesc fetelor…
    Asta inseamna ca mai am 4 zile de chin??? fuck..nu mai rezist…nu suport nici macar tricoul pe mine..parca imi irita pielea si ma doare…azi dimineata m-am bagat sa fac un dus..va rog sa ma credeti ca am vrut sa renunt…ma durea piele ingrozitor cand lua contact cu apa.. deci raceala ca asta..niciodata nu am mai avut 😦

  11. cipoc said,

    inchipuie`ti ca`i un ciclu mai lung:))

  12. jurnaluluneifete said,

    nici nu pot sa compar…perioada aceea” e floare la ureche pe langa gripa asta….

  13. cipoc said,

    cre ca esti prima femeie pe care o audd spunand asa ceva:))

  14. cipoc said,

    ps:nu era ziua ta azi?:D
    hai is eu acu pe campii?

  15. jurnaluluneifete said,

    Ba da…este.. 🙂 sunt una bucata floare… 😛

  16. Parmalat said,

    Hai k iti trece, suntem q tine pe blog >:D< :*

  17. jurnaluluneifete said,

    poate va dau raceala.. :)))))

  18. cipoc said,

    ne riscam:D
    cre ca de la poza ti se trage..prea mult aer rece:))

  19. jurnaluluneifete said,

    sa nu strigati dupa mine …eu v-am atentionat… 😛
    acum umblu cu plovar de lana…sosete…ciupicei…nu-mi mai permit sa stau in cracii goi..

  20. cipoc said,

    hm…sa zicem ca te credeam

  21. jurnaluluneifete said,

    crede-ma…am o lanoasa pe mine..ma mir ca nu put a oaie…sau poate put 😐 dar eu nu am miros…

  22. Fleacuri said,

    Te-a tinut dezvelita? 🙂 La mine functioneaza brici doar ANTE gripa, adica ceapa, usturoi, miere si lamaie. Dupa aia.. naspa, ajung urgent la augmentin.

  23. mari said,

    stiu ca nu-i bun….dar eu am mancat graphefruit, in 3 zile eram ca noua. + ceai cu extra lamaie in termos. Niciodata n-am luat pastile. Nici macar algocalmin nu iau. Nu e bine sa te indopi cu ele….corpul o sa isi creezi proprii anticorpi in lupta cu boala, si odata activati la a doua raceala nu o sa-ti mai fie asa greu. Daca iei 10 tipuri de pastile il inveti lenes, nu-i bine deloc

  24. jurnaluluneifete said,

    copii..incep sa ma simt mai bine …nu ma mai dor ochisorii..si nu mai am nici frisoane .. 🙂 tusesc la greu …dar oricum e o schimbare.. 🙂

  25. cipoc said,

    aspirina saracului cumva?de mai multe ori pe zi?:D

  26. Radu said,

    Ce aspirina saracului? Aceeleasi simtome le am si eu..DURERE DE PIELE! Durere de oase! Tusa seaca! Durere’n gat! Frisoane, transpiratie , stare de frig..dar nu ma doare capul, nu am febra, si nu ma dor ochii..si inca nu am luat nici un medikament..ce-mi recomandati?

Lasă un răspuns

