go fuck yourself..pissi

Aprilie 9, 2009 at 6:30 pm (barfe) (, , , , , , )

ramona-gabor-id761

Abia ce ma asezai si eu comod la tv..si incep sa butonez  telecomanda incercand sa gasesc un film sau o emisiune care sa ma „entertain me” ..si dau peste fufa asta de Ramona Gabor..care a devenit si ea vedeta peste noapte..ca de, daca Moni a reusit in Capitala…de ce sa nu incerce si ea.  Fratee..ma streseaza…ma iritaa…ma enerveazaa la maxim…dar imi place si emisiunea..ma uit de ceva timp la „cireasa de pe tort” si nu imi vine sa renunt acum la emisiune din cauza fufei … Pissi asta de Bacau imi provoaca greata..nu e deloc pe gustul meu..
Asa ca pissi .. „go fuck yourself .” ….la tine la Bacau daca se poate…

21 comentarii

  1. bbyd0ll said,

    alta vai de capu ei vedeta 🙂

  2. menialy said,

    ioi…si am pierdut emisiunea… :)))

  3. Parmalat said,

    Plecand de la premisa k odata ajunsa in „lumea mondena” nu te poti fute decat cu baietsi de treaba… puneti voi concluzia k yo nu stiu c sa mai zic 😛

  4. jurnaluluneifete said,

    degeaba si-o trage cu „baietasi de treaba”..ea tot o terminata ramane….si cu toate operatiile estetice pe care le-a facut …tot urata mi se pare..

  5. Andreea said,

    „fata cu ochii divortzatzi” :)) e urata la fatza…la corp e ok…da e proasta rau…poate o sa se mai cizeleze si ea ca sora ei Moni, ca si Moni cand era mica si a pus gentutza in cap „ia uite Iri ce caciula mumoasa” :)))

    Da aseara a gatit ea la Cireasa de pe tort?ca am pierdut emisiunea

  6. jurnaluluneifete said,

    in seara asta gateste ea….aseara a fost invitata..si-a dat cu parerea..

  7. cipoc said,

    vedeti de ce nu ma uit eu la tv?

  8. jurnaluluneifete said,

    de ce nu te uiti la tv?

  9. cipoc said,

    am, da e sub pat
    nu ma uit din simplu motiv ca n`am unde sa`l pun:))

  10. jurnaluluneifete said,

    🙂 pai baga-te sub pat..

  11. cipoc said,

    e frig acolo:D

  12. jurnaluluneifete said,

    dar macar ai televizor …ce-ti mai trebuie? ..mai vezi o magda ciumac …o nikita…un diaconescu..un becali.. tot tacamul 😛

    • crina said,

      „De cand si-a facut cele trei operatii estetice, ea modelandu-si cu bisturiul sanii, nasul si gambele, Ramona Gabor a devenit cel mai bine platit fotomodel, ea luand 200 de euro pentru o prezentare”, scrie Click – nu am putut sa ma abtin 😀

  13. cipoc said,

    ma mai uit pe internet si la serv..da mai mult pe muzica..
    te poti uita pe internet numai la fazele faine:D

    • jurnaluluneifete said,

      crina …e oribila…pe mine chiar nu ma intereseaza ca e cel mai bine platit fotomodel …(probabil a tras Moni cateva sfori pt ea..) in ochii mei e oribila…era si inainte de operatii si este si acum…. varzaaaaaa…o fufa idioata ca si idioata aia de braileanca… cu puiu de crevedia…

  14. jurnaluluneifete said,

    Oricum de la o vreme…pentru audienta…mai toate posturile invita in emisiunile lor, numai ..”vedete” gen nikita..naomi..magda..fernando de la caransebes…decedata aia de marinela nitu..jegoasa asta de R.G de care si vorbim acum..etc..etc..etc
    😦

  15. Fleacuri said,

    Daca gabor asta a devenit cel mai bine platit manechin, eu ma retrag in Congo. A.. daca scrie Click, poate ar trebui sa ne mai gandim 😀 Sunt multe manechine frumoase romance, doar ca nu apar in Romania 🙂

  16. jurnaluluneifete said,

    corect..sunt convinsa de asta …chiar avem femei super frumoase… dar stramba asta nu face parte din categoria lor…nu accept asa 😐

  17. Marius said,

    … pai de asta a si venit in bucuresti. doar ca nu „yourself” si nici „herself” !

  18. jurnaluluneifete said,

    :)))) corect…

  19. Sasha said,

    Ahhh am vazut emisiunea. Oricum tipa nu are nici o treaba cu ce vrea ea sa para. Macar pe Moni a cultivat-o Irinel acolo cat de cat. I-a angajat profesori si indrumatori, dar Ramona asta e genul de tarancuta ajunsa in capitala si invata ce sunt `fitele`. Super!

Lasă un răspuns

