Sex..out of bed

Aprilie 8, 2009 at 8:57 am (sex) (, , , , , , , )

 

 

sex_in_tren1O prietana mi-a povestit amuzata o situatie prin care a trecut cu ceva timp in urma, ea impreuna cu iubitul ei s-au gandit sa mai schimbe un pic peisajul..stiti voi cand .. , sa iasa si ei un pic din tipar si sa incerce noi locatii pentru a face „bughi-bughi” ..asa ca intr-o noapte, au tras masina undeva pe dreapta in cartierul francez si s-au apucat de treaba … cik lucrurile mergeau ca „unse” ..pana cand 2 politisti comunitari s-au gandit sa le strice distractia,  au inceput sa le bata in geam si sa-i lumineze insistent cu lanternele pe care le aveau in dotare … luata prin surprindere si panicata, abia a reusit sa-si traga blugii pe ea in timp ce iubitul incerca disperat sa se puna drept paravan…
Amuzati probabil de show-ul pe care l-au vizionat „gratis”, cei 2 politisti au decis sa-i ierte de amenda si sa-i lase sa plece…(adevarul e..ca au avut ce vedea ). Ea, dupa cele intamplate  nu si-a mai gasit chiloteii si nu isi explica unde au disparut, dupa toata rusinea si emotiile prin care a trecut, nu mai vrea sa auda de locuri neobisnuite..niciodata!!..e multumita sa o faca in pat, acasa..pentru totdeauna :))))
Eu zic ca a avut ghinion…eu nu am fost prinsa niciodata cand am ales locatii out of bed   😀
Care a fost cel mai neobisnuit loc in care ati facut sex? …sex in lift?…sex in apa la mare?…sex in scara blocului?…sex pe bancheta din spate?…sex in cinematograf?…??…??…??

49 comentarii

  1. Masturbac Labarescu said,

    In ghena…dar eram singur!

    • jurnaluluneifete said,

      sa inteleg ca penetrai o conserva de peste..?

    • lawynya said,

      in ghena de obicei sunt soareci, dar dak estii zoofil/a…

  2. tzu said,

    cel mai neobisnuit loc in care am facut sex a fost intr-un vagin

  3. jurnaluluneifete said,

    interesant …de neobisnuit… 😐

  4. tzu said,

    alta data am facut sex in … vis

  5. jurnaluluneifete said,

    cu finalizare…?…sau te-ai trezit dezamagit?

  6. tzu said,

    din pacate … cu finalizare…si zic din pacate…ca ma indragostisem

  7. Masturbac Labarescu said,

    Eu odata am facust sex in gura..de canal!

    • jurnaluluneifete said,

      sex oral cu un canal…bun asa… pe ce te-a trecut Dr-ul pe „zanax”?

  8. ady_x said,

    De sex nicăieri ai auzit? e cea mai tare senzaţie şi cel mai tare loc 😛

  9. jurnaluluneifete said,

    ma cam speriati… 😐

  10. Andreea said,

    Baietii astia sunt cam spooky asa…

  11. jurnaluluneifete said,

    dap…tot la asta ma gandeam si eu … 😐

  12. cipoc said,

    hai ca raspund si eu:
    pe campiile patriei, o zona destul de frecventata da bine aleasa..
    senzatiile sunt tari si merita

  13. jurnaluluneifete said,

    bine cred ca trebuia sa pun altfel intrebarea…acasa la voi in pat ati facut-o ???

  14. cipoc said,

    cre ca nu te refereai la mine,nu?:D

  15. jurnaluluneifete said,

    e pentru cine se simte… :))))

  16. jurnaluluneifete said,

    happy birthday… 🙂

  17. cipoc said,

    n`ai vazut ca toti au fost evazivi?ce tot atata rusine?

  18. cipoc said,

    stai asa…asa incep toate povestile..cu aveam un prieten…
    tu n`ai zis nimic de tine..

  19. jurnaluluneifete said,

    🙂 eu astept sa dea cineva tonul …

  20. Fleacuri said,

    Aud cateodata povesti interesante de la cliente ( am o afacere online cu lenjerie sexy ) 🙂 Se pare ca locatia preferata e in toaletele de la restaurante sau in lift. Mai rar in masina, ca esti vizibil sau da politia peste tine. Eu am patit o odata in Herastrau 🙂

    • jurnaluluneifete said,

      :)))) inseamna ca am avut noroc …nu m-a prins nimeni pana acum ..si am facut-o de cateva ori in masina.. 😛

  21. Parmalat said,

    Umm, era in Romana acum niste ani un club… la subsol, se chema Club Luna. Si acum vreo cativa ani knd eram in liceu am mers acolo cu o pustoaik, era gen ora 4 dupa amiaza eram singuri si dak tot eram singuri am intrat in toaleta impreuna si a fost misto 🙂

    • jurnaluluneifete said,

      frecventam si eu clubul Luna ..foarte frumos domne..se pare ca iti aduci aminte cu drag..de acel moment 🙂

      • Parmalat said,

        Da, chiar erau vremuri frumoase 🙂
        Chiar, despre tine n-am gasit nimic p blog, niste informatii, o poza ceva… ;;)

  22. cipoc said,

    mai zi de acu…

  23. jurnaluluneifete said,

    :)))) pai zi si tu…si nu imi spune de campiile patriei ….:)))))

  24. cipoc said,

    vrei sa fiu mai explicit?

  25. jurnaluluneifete said,

    pai daca ai trait asemenea experiente ..de ce nu?…daca o sa ne povestesti cum ai facut bughi bughi ..in tren ..sau pe sina de tren …nu vezi, majoritatea au o jena… 😐

  26. cipoc said,

    n`am de astea
    aia cu campiile patriei, in gradina botanica, pe langa o apa curgatoare, in apa si cam atat..
    ar mai fi multe da`s in curs de dezvoltare

  27. jurnaluluneifete said,

    🙂 e lasaa ca e timp…

  28. cipoc said,

    n`am zis nu:D
    numai sa nu ma prinda politia:D
    aa..uitasem..cel mai tare..sex cu parintii in cealalta camera

  29. jurnaluluneifete said,

    asta cu parintii in camera alaturata ..e destul de comuna…cred ca sunt multi care locuiesc cu parintii.. 🙂

  30. cipoc said,

    comuna comuna..da oare cati au curaj de asa ceva?

  31. jurnaluluneifete said,

    e de ajuns sa ai chef de zbenguiala ..si ai sa vezi ca nu-ti mai trebuie „curaj”

  32. jurnaluluneifete said,

    🙂

  33. bbyd0ll said,

    eu…sustin Cipoc
    :))

  34. Parmalat said,

    As vrea sa fac sex cu gagik-mea in cancelaria unui liceu… era o fantezie de-a mea din tinerete 😀
    Da nush, e mai complicat k tre sa ai o pila pe acolo in weekend si dak te intreaba de ce te duci… plm sa ne futem ;))

  35. Parmalat said,

    Sau sa ma ascund intr-o toaleta cu gagik-mea si sa ramai peste noapte 8-> da e naspa k se inchide cancelaria ehh asta e o sa raman cu o fantezie neimplinita 😦

  36. jurnaluluneifete said,

    :)))) in cancelaria unui liceu …:)))) peste cataloage..peste harti…:)))

  37. cipoc said,

    hai sa ne oprim la fapte si sa lasam fanteziile:))

  38. jurnaluluneifete said,

    corect…vrem intamplari reale… 🙂

  39. cipoc said,

    ala eu, ala eu..au fugit toti

  40. jurnaluluneifete said,

    eei lasa ca vin ei inapoi …cu povestiri de noapte 😛

  41. Parmalat said,

    Eeeee si voi acum 😛
    Poate k lumea chiar prefera patul si nu si-o pune prin locuri ciudate :-s

  42. jurnaluluneifete said,

    nu contest…ai si tu dreptate 😐

  43. vampirul de zi said,

    jurnaluluneifete ce spui imi dai id-ul tau pe adresa de mail?

Lasă un răspuns

