lunch break…

Aprilie 8, 2009 at 1:11 pm (barfe) (, , , , , , )

wmf019

 

M-a luat o usoara senzatie de foame ..hmmm..aseara nu am avut chef sa imi pregatesc pachetelul pentru azi, asa ca, deschid sertarul si am 2 variante, supa de rata  sau supa de vita..ala bala portocala…s-a votat ..supa de rata!!!
Alegem un castronel, nici prea mare nici prea mic in care adaugam continutul din punguta magica, turnam cam 300 ml de apa fierbinte ..si asteptam circa 3 minute…voila’ supa este gata … ” sa am pofta”
Si ce daca la compozitie sunt paispe’mii de E-uri ;  E100ii, E621, E631, E 627, 150a, faina de grau, tapioca, ulei de palmier, safrone,aroma de rata….zahar…culoare naturala… si..surpriza 433Kcal …. :))  nici daca bagi 2 pizza nu se strang atatea calorii…dar o pizza costa intre 16-25 ron….o supa de rata instant doar 1,3 ron…si sunt foarte bune in situatii de urgenta ..cand vantul bate’n frigider si buzunarelul e..intr-un mare fel  😐

10 comentarii

  1. crina said,

    si te vaiti de un firicel de celu… te mai crede brad pitt…

  2. kyia said,

    comoditatea costa,mai mult sau mai putin ..: )

  3. jurnaluluneifete said,

    e varianta cea mai buna in situatii de urgenta…. :)) ieftina si rapida 😀

  4. menialy said,

    exista supa de rata? cred ca ar trebui sa vizitez mai des raftul cu supe instant din supermarket…ca am ramas in urma cu noutatile. :))

  5. jurnaluluneifete said,

    dap..exista si cu gust de creveti…asta de rata e usor picanta 🙂 bunicica 🙂

  6. menialy said,

    macar ti-a potolit foamea? Ca la mine nu functioneaza. 😀 Prefer sa imi iau covrigi.

  7. jurnaluluneifete said,

    Imi pacaleste stomacul pentru o ora ..doua 🙂

  8. Parmalat said,

    Bai am aflat k cel mai bun antidot la foame e somnul!
    Adik acum niste ani knd nu trimitea nimeni mancare cu home delivery se intampla sa mi se faca foame (d’ooooh) si nu aveam nimic de mancare (2 x d’ooooh fiindk stau singur) si stateam yo si ma gandeam… mi-e foame… cum fac sa-mi treaca foamea fara sa ies din ksa… foarte bine, ma culc 😀
    Si dupa 2-3 ore de somn nu-mi mai era foame knd ma trezeam 😛
    Dupa aia au inventat Wu Xing… vreo 2 ani a fost cam singurul kre trimitea in zona in kre stau yo… dupa aia au aparut si altele si cu pizza si cu mancare normala… si mai nou au aparut unele care livreaza si noaptea, atata doar k acum nu mai mananc yo altceva decat iarba ;))

  9. Parmalat said,

    * kiss, tre sa fug, ma intorc mai pe seara

  10. jurnaluluneifete said,

    Eu cand ma trezesc sunt rupta de foame …devastez frigiderul…chiar daca mananc acum si ma satur , daca am apucat sa adorm 3o de min cand ma trezesc iar mi-e foame.(noroc ca am arderile rapide)
    Acum nu mai mananci decat iarba???? hmmmm esti la regim???

Lasă un răspuns

