Becali…busted?

Aprilie 2, 2009 at 5:04 pm (informatii) (, , , , , , , , )

sheep1

Astazi G. Becali a fost arestat,dupa cum banuiesc ca a aflat toata lumea, motivul? pentru ca a privat de libertate hotii care i-au furat masina acum ceva timp…(deci nu doar de amuzament..sau pentru ca poate)
Potrivit declaratilor facute de Politia Capitalei, in noaptea de 26 spre 27 ianuarie, in jur de 00:35, dispeceratul 112 a fost sesizat ca undeva la intersectia strazilor Dr. Felix si N. Titulescu, a avut loc o altercatie in care s-au folosit si arme de foc (..o adevarata actiune…like a mouvie..pac pac). Conform apelului, un autoturism Mercedes a fost blocat in trafic, iar cei 3 pasageri au fost bagati cu forta intr-un autoturism de teren si dusi undeva in Tunari..(creepy)
Dupa lungi investigatii..declaratii si telefoane ascultate, Politia Capitalei a trecut astazi in actiune si l-au arestat pe faimosul om de afaceri…( nice)…si din cate am inteles eu, s-ar putea sa-l tina in arest cel putin 29 de zile..(sa vedem..)
In fine, sa nu ma intelegeti gresit …personal nu am nimic cu Gigi…chiar nu am, pot zice chiar ca e un personaj ilar..si aproape toate aparitiile sale la tv m-au amuzat teribil… Pe de alta parte sunt totusi lucruri pe care le face cu care nu pot fi de acord.
Recunosc ca vestea mi-a atras atentia si mi-a trezit curiozitatea la maxim…( cum o va rezolva??)

Anyway..ma intreb…cine oare va mulge acum oile..cine oare il va inlocui pe Gigi in rolul de moasa, ca doar el avea asa o indeletnicire la mosit..cine?

In fine sa vedem…what will happen next

5 comentarii

  1. ady_x said,

    Au fost ascultate în sfârşit rugăciunile steliştilor.

  2. jurnaluluneifete said,

    Aooleeuuu sa fie oare implicat in asta chiar „Barosanul”?…nu crezi totusi ca ar avea alte rugaciuni de ascultat inainte de asta? 🙂

  3. SteeL said,

    Într-un fel îmi pare bine.

  4. ady_x said,

    Probabil se roagă de ani de zile pentru a scăpa de el, acuma a ajuns şi la Boss.

  5. jurnaluluneifete said,

    hmmm ..la varianta asta nu m-am gandit…

Lasă un răspuns

