Curat..Murdar

Martie 30, 2009 at 12:02 pm (barfe) (, , , , , , , , , , )

apa-sapun11

Nu suport persoanele ingalate care nu pun deloc pret pe igiena si imagine lor, ma refer la acele persoana care aleg sa se spele pe dinti „ocazional” sau deloc, sau care sunt certati cu apa si sapunul si fac dus doar joia si duminica…sau cei al caror iz iti muta nasul la spate, sau cei care imbraca aceleasi haine 3 zile la rand.
In fine, ideea este ca nu suport de nicio culoare persoanele neingrijite si ingalate, le judec….de fapt mai rau, aproape ca le urasc. Stiu ca nu e bine sa judecam dupa aparente…dar macar sa imi fac o idee..pot??
Sunt cateva lucruri pe care le analizez intotdeauna la o persoana, , e ca un test, in timp ce conversez cu respectiva/ul, studiez amanuntit insa pe cat se poate de discret fiecare lucru care ma intereseaza..stiu ca pare urat..stiu..stiu..imi pare rau dar chiar nu pot sa ma abtin…si sincer tot ce vreau este sa imi dau seama cu cine stau de vorba.

Uitati cateva lucruri pe care le inspectez de obicei..
1. Imbracamintea..poate nu haina il face pe om, dar cu siguranta il scoate din multime ( in evidenta), iar un om bine imbracat va avea  intotdeauna admiratia mea..insa nu si cei care se imbraca haotic si fara gust.
2.Incaltamintea..admir persoanele care au intotdeauna pantofii curati si  igrijiti..ofer nota 10 pentru asta 🙂
3.Mirosul..e ca o carte de vizita pentru mine, de multe ori mi se intampla sa trec pe langa cineva si ma intorc brusc sa privesc in multime incercand disperata sa identific persoana al carui miros..parfum placut  m-a „hipnotizat”…insa pot spune ca am avut si experiente total opuse..in care miasma m-a indepartat repede si sigur!
4. Unghiile..in scurt timp privirea imi sare  la mainile subiectului, mai exact la unghii, intotdeauna am considerat unghiile murdare ..un prim semn ..un prim semn ca persoana nu se ingrijeste, doar stim cu totii ca unghiile reprezinta un parametru estetic foarte important.
5.Parul..ador parul aranjat si curat care straluceste frumos in lumina soarelui…si pe atat il privesc cu cea mai mare lehamite si dezgust pe cel nespalat si imbacsit.
6.Dantura..este si ea o carte de vizita, o dantura frumoasa = un zambet frumos, plus ca avem cabinete stomatologice din 2 in 2 metri…deci lasati teama de dentist la o parte si ingrijiti-va dintii..
7.Urechile..probabil o sa radeti de mine …dar, da..recunosc..ma uit pana si in urechi..sunt mai ceva decat educatoarea de la gradinita care ne facea controlul saptamanal. Da domne ma uit in urechile oamenilor …dar macar o fac discret…si nu strig in gura mare ..”haaa!!!  uite mizerie..stiam eu…2….nota 2..” ..eu doar observ.

Eu consider un om curat  acea persoana care isi ingrijeste in permanenta trupul, oricat de obosit sau ocupat ar fi, un om care se respecta isi va face intotdeauna timp pentru a se ocupa de el..iar un om ingrijit, bine imbracat si care se respecta pe sine,  intotdeauna va fi mai bine tratat decat unul cu un aspect neingrijit..

Bine, ar mai fi cateva …dar ca sa nu ne lungim mai mult decat am facut-o deja …am sa ma opresc aici.

Sfat pentru cei …cum sa ma pronunt…pentru cei ” neingrijiti”  …Folosteste cu incredere apa si sapunul..nu iti fac niciun rau..te vor ajuta sa iti faci noi prieteni..poate chiar  si o/un  iubit/a…incearca si ai sa vezi.. 🙂 TRUST ME!

13 comentarii

  1. crina said,

    da, asta cu urechile e tare… eu nu aveam curajul sa o recunosc, daca nu o faceai tu inainte :)) eu mai am un criteriu: asortarea sosetelor cu pantofii… nu vorbesc de lucruri sport aici, unde ai mare libertate, dar am vazut ca barbatii au mari probleme in a alege o pereche de ciorapi nergi la pantofi de aceeasi culoare…si are nota 2 din start… am postulat:D

  2. kyia said,

    eu cum lucrez cu publicul, zilnic am parte de atatea` miresme` incat cred ca o sa fac ceva la ficat,asa ca in ziua de azi e ceva special sa fi curat,ingrijit ..

  3. jurnaluluneifete said,

    Kyia, fa-ti un ceai de anghinare inainte as te duci la munca, protejeaza ficatul.. :))))))) 😛

  4. jurnaluluneifete said,

    pai asortatul sosetelor intra la punctul 1. :)))))) deci asa crina te benoclezi in urechea omului :))))))))))

  5. kyia said,

    si ceva pentru a-mi infunda nasul ?:D

  6. jurnaluluneifete said,

    respira pe gura.. :))))))))))))))

  7. kyia said,

    :))) cred ca o sa apelez la cleste

  8. jurnaluluneifete said,

    exact ce spuneam ..daca iti pui cleste vei fi nevoita sa respiri pe gura… 😛

  9. kyia said,

    din pacate :-s

  10. jurnaluluneifete said,

    da chiar ai parte de asa specimene?

  11. kyia said,

    te-as invita o zi la mine la munca si sa iti vina un turc care miroase a transpiratie si a ceapa de stai cu el 10-15-20 de min depinde cat te freaca la cap ,de iti vine sa te dai cu capul de birou.sau de un jidan (astia mai merg si desculti prin aeroport )iti imaginezi ce curati sunt..si lista continua..

  12. jurnaluluneifete said,

    oh my god!!! :)))))) te compatimesc gata…nu vreau sa vin la tine la munca :))))))

  13. kyia said,

    :)) cred ca se poate si mai rau ,nu stiu ,ma incurajez singura sa nu o iau razna 😀

Lasă un răspuns

