Bal mascat!

Martie 25, 2009 at 10:47 pm (barfe) (, , , , , , , , )

2060_45fae90b5f8571

Un om suparat care nu are chef de nimeni si de nimic si totusi cand este intrebat spune ca nu are nimic…isi trage sufletul, isi etaleaza zambetul si gata….acum tu esti confuz si nu mai intelegi nimic.
Cateva fete stau si vorbesc la o masa…par ca isi spun lucruri interesante, toate par foarte atente la ce isi impartasesc, se aud rasete..ba chiar hohote, e clar ca se simt bine din moment ce glumesc. Una din fete se ridica, le pupa in semn de prietenie pe toate si pleaca…acum toate isi dau ghionturi, rad si o barfesc…cred ca v-ati prins, ele n-o plac…ele de fapt o urasc!
Soneria suna si tu te repezi la usa, deschizi…si surpriza…e tusa matusa….fuck…iti dai ochii peste cap fara sa te vada…apoi ii zambesti….pupici in stanga..pupici in dreapta….si tie de fapt iti vine sa o lovesti.
Vecina care se bucura cand te vede pe scara..te opreste mereu si te intreaba, de mama..de tata..de frati..de surori…apoi  te barfeste cu vecinul la colt.

Constatare..Lumea e un bal mascat..unde toata lumea poarta masti..vecinu tau..vecina mea…colegat ta…colegu meu…prietena ta…prietena mea…matusa….unchiu…postasul…tu…eu…toti purtam zilnic masti.
Suntem oare chiar atat de incapabili sa fim sinceri? De ce nu putem sa ne etalam adevaratele sentimente? De ce ne mintim unii pe altii?
Parca jucam intr-o piesa de teatru …o piesa luuunga de teatru.. ( un fel de  tanar si nelinistit 🙂 ) unde cu totii suntem actori..si arar mai avem ocazia la alte piese de teatru sa fim si noi spectatori.

9 comentarii

  1. beavy said,

    p-asta cu vecinii ai zis-o mai bine decat m-as fi exprimat eu vreodata! mie uneori mi se pare ca sunt prea expresiva, drept urmare acele strambari din nas si ochii dati peste cap le fac de fata cu pers respectiva. si sa stii ca e naspa :)) nobody likes you :-??

  2. jurnaluluneifete said,

    :)))))) or fi cativa care sa ma placa si pe mine …cred :))) eu cred ca am o problema cu simpatizatul ..deobicei intep..musc..latru..dau cu pietre… :))))
    cred ca ma regasesc in absolut toate personajele de mai sus ..si ca agresor si ca victima …jenant dar adevarat 😐

  3. crina said,

    da… si eu stau si ma intreb de ce nu putem fii sinceri? de ce trebuie sa jucam teatru ca sa obtinem ceva, fie ea si atentie? de ce daca esti sincer devii vulnerabil? de unde atatea reguli? eu una le vreau desfiintate…

  4. jurnaluluneifete said,

    si eu la fel …si sunt constienta ce cer…adik chiar daca o sa privesc numai fete iritate si ofuscate ..imi asum riscul … pot sa car !!! i’m strong 😀

  5. niko said,

    vrem siceritate…vrem sinceritate 😛

  6. beavy said,

    daca toti am fi sinceri si ne-am arata fetele acre pe care le avem uneori cand ne dezgusta ceva, nu ne-am mai placea intre noi. daca eu stau de vb cu tine si tu esti intors cu fundu in sus si strambi din nas pt ca iti aduci aminte de frustrarile tale.. de ce tb sa suport eu? cam de aceea uneori nu suntem sinceri.

  7. tzu said,

    si aici gainatz…doamne…

  8. tzu said,

    auzi dana, blogu tau are vreo legatura cu intalnirile alea ultra secrete ale femeilor???

  9. jurnaluluneifete said,

    cu siguranta..:))))fac parte din comitet, eu sunt cea care dau mesaje gainilor si anunt locatia..punctul de intalnire ..care de altfel e secret pentru „voi” barbatii 😛

Lasă un răspuns

