in the club…

Martie 22, 2009 at 4:27 pm (barfe) (, , , , , , , , , )

photo198

Sunt sigura ca unii au sperat sau au crezut ca nu ne vom distra….total gresit.. 🙂 a fost suuuper si ne-am simtit super.
Am ajuns intradevar cam devreme (in jur de 11′ 30 ), dar asta a fost in avantajul nostru pentru ca am putut alege locurile cele mai bune de la bar. Ne-am facut comode si ne-am comandat ceva de baut ( eu un cocktail cu alcool, soferita si-a comandat unul fara…hihihi 😛 ) si am asteptat sa se incinga atmosfera, ceea ce nu a durat prea mult.
Si unde’ s doua fete (singure), cucuiete si cochete, nu a durat mult pana sa inceapa sa apara si „hienele” …da da „hienele” pentru ca dadeau tarcoale exact ca niste animale de prada..(prietena mea mi-a zis ca in opinia ei suntem ca niste catele in calduri..dar neaah..gresit, dupa parerea mea singurele animale excitate erau „hienele”..care intre timp  prinsesera curaj si incepusera sa se bage in seama..recunosc ca printre aceste” hiene” a fost si un baiat haios care ne-a amuzat la maxim…tot venea sa isi etaleze stilul de dans …usor gay…cu miscari lascive dar nu in sensul acela vulgar. Ne amuzam teribil cand isi facea aparitia pe langa noi, chiar m-am intrebat daca nu cumva o fi un ‘gay’ autentic  sau doar se prostea..!? oricum a fost funny..
O seara intradevar reusita, in care am ras cu hohote (noroc ca era muzica tare 😀 ) si am dansat pana la epuizare … animatori si animatoare dragute ,  muzica buna si o atmosfera super placuta…(poza postata este este facuta in seara cu pricina …frumos nu??)

PS.  Multumim barmanului pentru bauturile oferite din parte casei…cu siguranta o sa revenim!

7 comentarii

  1. Gladiola said,

    “Campionatul American de Dans la Bara 2009” castigat de Jenyne Butterfly, o miniona blonduta din Washington.
    Cum de a castigat tocmai ea?
    Priveste filmuletul de mai jos, din timpul unui antrenament de-al lui Jenyne Butterfly si iti vei da singur/singura raspunsul!
    Si noi care credeam ca bara e folosita doar pentru batut covoare!

  2. cllaudya20 said,

    da! le are …ce sa zic

  3. Andreea said,

    Cand mai mergi saluta l pe Robert(animator) si zi doar I love you Michael….sa i vezi reactia :)))))))

    • jurnaluluneifete said,

      robert e cel brunet….nu?

  4. Andreea said,

    Daaaaaaaaaaaaaa cu un zambet perfect 😀

    • jurnaluluneifete said,

      :)))))) am o prietena care este hipnotizata de zambetul lui… si cik e modest baiatul ..nu e un increzut ..

  5. niko said,

    vreau si eu in club… 🙂

Lasă un răspuns

