Party!!!

Martie 21, 2009 at 6:26 pm (barfe) (, , , , )

Buna seara dragii mei..se pare ca in ciuda aparentelor aceasta noapte se va lasa pana la urma cu dans si cu dazmat…
Initial era planuit sa mergem in club, dar intr-un numar mai mare, asa cum faceam de obicei, insa din anumite motive financiare unii au batut in retragere iar ceilalti ramasi pe lista, au fost nevoiti „cik” sa renunte din cauza numarului mic de pers  ramas….(dezamagitor)

Insa cine spune ca nu te poti distra si intr-un numar mai mic????…sa zicem 2…asa ca imi iau lejer prietena de mana „majoreta” si ne indreptam in ritm de dans spre club..
Si din moment ce aceasta seara se pare ca va avea un final fericit ….imi pun de acum ceva de baut 🙂
Va las copii..am treaba…doar trebuie sa incep sa ma pregatesc..nu?
O seara buna …

4 comentarii

  1. crina said,

    sunt cu tine:))

  2. jurnaluluneifete said,

    nume cod ..crina??? :)))) acum am vazut…:)))))

  3. crina said,

    da…era si greu sa iti dai seama cine e :))) vreau sa se faca vineri :(((

  4. jurnaluluneifete said,

    de ce vineri????

Lasă un răspuns

