Let’s talk about sex!!!

Martie 19, 2009 at 6:00 pm (sex) (, , , , , , , , )

sex_scene-4921811

M-am gandit sa aleg pentru voi un subiect tabu, un subiect la care am pretentia sa participati si sa incercati sa treceti peste inhibitii si sa nu va abtineti in a va da cu parerea….indrazniti prin a va posta o fantezie.
Stim cu totii ca de la fantezie la realitate e o cale destul de lunga…dar nu imposibila, bine asta depinde totusi si de fantezie, pentru ca daca fantezia ta …este sa ti-o tragi cu vreun „allien” pe marte sau pe jupiter…s-ar putea sa nu ai prea multe sanse de reusita. Hai totusi sa vorbim despre acele fantezii in care actiunea se petrece undeva pe pamant cu un homosapiens, sau de ce nu ..cu mai multi :p
Nu stiu daca ai trecut vreodata dincolo de anumite limite pe care ti le-ai impus, dar sunt sigura ca undeva, acolo…in gandurile tale, nu esti chiar un „ingeras”…
Cunosc persoane care pun mare pret pe viata lor sexuala si sunt deschise in a incerca tot felul de lucruri noi, cupluri de invidiat pentru relatia pe care o au, si care sustin ca totul se datoreaza comunicarii, intelegerii si compatibilitatii din pat. Cam ce au incercat ei sa spuna… sunt urmatoarele 2 lucruri:
Maxima atentie va rog..s-ar putea sa ne foloseasca.. 🙂
1. Comunicarea in pat, bla bla bla….. bla bla bla…partenerii isi vorbesc si isi expun unul celuilant dorintele si fanteziile …si….
2. si……. trec la actiune fratilor…..:)
Simplu nu? Deci dragilor, daca aceasta este reteta pentru a deveni un cuplu fericit…atunci merita incercata.
Si nu trebuie neaparat sa ai o relatie pentru a-ti indeplinii fanteziile, in cazul in care nu ai o relatie..ai sansa de a te bucura cu mai multe partenere…..sau mai multi parteneri…”you little slut”

Si ca sa va dau curaj…Eu intotdeauna  m-am intrebat cum ar fi …cu o fata

Tu ai fantezii sexuale?

27 comentarii

  1. beavy said,

    eu ma gandeam la sex oral cu o fata.. dar fantezia e fantezie, tipa trebe sa arate exceptional de bine, sa fie naturala (gen nu silicoane, fardata excesiv, kkturi d-astea) .. no talking, just acting 😀

  2. jurnaluluneifete said,

    bravo beavy…ai spart gheata…felicitari pentru curaj…sa vedem daca mai sunt persoane fara inhibitii..

  3. tzu said,

    vrei sa ti zic eu cum e cu o fata? 😀

  4. tzu said,

    de fapt…asta e si fantezia mea :(…mereu m-am intrebat cum ar fi cu o fata

  5. jurnaluluneifete said,

    ai ma tzu..ca poti mai mult de atat …adik nu te-ai gandit niciodata…la un show cu o gagica imbracata in asistenta …sau cu doua asistente …sau mai stiu eu ce …dar te rog …fara fantezii cu animale 😛

  6. tzu said,

    m-am gandit la o gagica imbracata odata…n-am avut curaj sa ma gandesc ca s-ar dezbraca :))

  7. jurnaluluneifete said,

    esti patetic..:)))) doar atat ai indraznit sa visezi?? :)))))

  8. tzu said,

    da… (iti place cuvantu „patetic”?)

  9. jurnaluluneifete said,

    dap …imi place mult …il folosesc des intr-o fantezie de a mea…:))))

  10. Gladiola said,

    Si eu ma gandeam…cum ar fi cu o fata ?? Ce zici ? Vrei sa ne vedem ochii ??

  11. Gladiola said,

  12. jurnaluluneifete said,

    mdaaa…ne place ..ne placee :)))

  13. tzu said,

    am acolo, la linku ala…am zissssss primuuuuuuu

  14. jurnaluluneifete said,

    ba eu am zis prima…stop!!!

  15. jurnaluluneifete said,

    si tu nici nu ai stii ce sa faci cu ea …doar tu singur ai spus ca n-ai indrazni sa o dezbraci…iar fata chiar pare dornica sa scape de haine…o ajut eu 😛

  16. tzu said,

    mai bine faci niste chiftele cu piure

  17. beavy said,

    asta e o alta fantezie :)))) chiftele cu piure..la cat mi-e de foameeee

  18. Ella said,

    Voi n-ati obosit sa tot fie abordat subiectul sex? Dupa ce ca s-au tabloidizat, sau, cum se spune mai nou, OTV-izat pana si televiziunile si difuzeaza tot soiul de subiecte pe aceasta tema, acum a ajuns sa fie un subiect intens discutat si pe blog? Pana la urma fanteziile si tot ce tine de viata ta sexuala ar trebui pastrate in dormitorul tau sau in gandul tau. Si cel mult marturisite partenertului( partenerei).

  19. Gladiola said,

    Ella, pai tocmai asta cred ca era si ideea. Sexul „se vinde bine” si cred ca cel care a initiat subiectul tocmai la asta s-a gandit..

    • Ella said,

      Este o chestie atat de banala, o face toata lumea. Nu inteleg de ce „vinde” si de ce trebuie sa stim noi cine ce fantezii are si cine cu cine a mai ajuns prin vreun dormitor. In plus, sunt subiecte care pot fi abordate cu privire la sex,cum ar fi: care sunt cele mai bune masuri de contraceptie? sau care sunt bolile cu transmitere sexuala? Raspunsurile pot fi cel putin educative.

      • Gladiola said,

        Autorului nu i s-a parut banala discutia…
        Data viitoare, tinand cont de sugestia ta, poate va aborda subiecte mai educative 🙂
        CU bine !

  20. Gladiola said,

    Bey, eu am descoperit link-ul / fata… asa ca PAZEA ! Luati ochii dupa ea 😛

  21. jurnaluluneifete said,

    :)))

  22. Gladiola said,

    sau ..bne hai..eu prima, tzu al II-lea, si „stapana blogului” a III-a 😉 . e bine asa ? care se mai baga ?? cine mai doreste ?? cine ma pofteste ??

  23. jurnaluluneifete said,

    de ce eu a III a??? …dupa ce o obositi voi ..mi-o pasati mie??? nu merge nene…nu nu

  24. Gladiola said,

    Pai hai s-o luam toti in acelasi timp 🙂 VIOL!!

  25. beavy said,

    pai.. in materie de sex se poate da oricine cu parerea, ca toti fac.. in alte domenii, tb sa te documentezi. so no fun [-(

Lasă un răspuns

