Raduleasca cercetata pentru furt…

Martie 18, 2009 at 3:06 pm (informatii) (, , , , , , , , , , )

m511    O compatimesc pe Mihaela Radulescu, si ca sa intelegeti  de ce, va aduc la cunostinta  ca vineri seara a izbucnit un scandal intre vedeta si o echipa de paparazzi de la un tabloid. Mihaela a depus plangere la politie, sustinand ca a fost hartuita de fotografii care i-au pus viata in pericol. Politia a constatat ca Mihaela Radulescu isi insusise fara drept, cu violenta, un bun apartinand altei persoane (in speta, aparatul de fotografiat al jurnalistului de la „Libertatea”). Conform acestei incadrari, o eventuala condamnare a faptuitorului se incadreaza intre 5 si 20 de ani de inchisoare, in contextul in care exista circumstante agravante (fapta s-a petrecut intr-un loc public, noaptea unde a iesit un adevarat scandal …politie..ziaristi…urlete…declaratii…etc..etc.
   Sincer  va spun  in locul ei dadeam  cu masina peste ei, peste acei paparazzi, si la proces sustineam cu vehementa ca am avut un atac de panica din cauza haosului creat si ca am fost orbita de blitz-urile de la aparatele de fotografiat ..si uite asa mai scapam de 2..3 paparazzi..
   Banuiesc ca devine stresant sa te simti urmarit si fotografiat tot timpul , sa iti controlezi fiecare miscare sa nu cumva sa fii prins intr-o fotografie cum te scarpini in nas ..sau cum te scobesti  pintre dinti …lucruri  de altfel normale pe care le facem cu totii ..dar totusi lor „vedetelor”  nu le este permis……Daca paparazzi nu ar mai vana intr-un asa mod sufocant vedetele ..nu ar mai lua nastere astfel de conflicte.


M.Radulescu e una dintre putinele persoane publice din Romania pe care chiar le ador, iar lista nu e foarte lunga,  ..are un fel de magnet care te atrage, femeia asta chiar are ceva al ei, are  personalitate,  ambitie,  carisma, e mereu aranjata, cocheta, haioasa, desteapta , frumoasa…si are si sex appeal..

8 comentarii

  1. tzu said,

    singuru ei defect e dani otzil

    • cllaudya20 said,

      de ce? nu-l cunoastem pe dani,poate ca el ii ofera ceea ce ea are nevoie…

  2. jurnaluluneifete said,

    nici mie nu-mi place de el …dar gusturile nu se discuta…se zice ca dragostea e oarba…:P

  3. Andreea said,

    Chiar nu inteleg ce au barbatii cu Dani Otil…sau inteleg? cred ca inteleg dar nu are rost sa spun pt ca stiu si ei asta
    Sunt de acord cu tine,Mihaela este super tare…este frumoasa si desteapta(astea sunt calitatile principale) si imi place f mult ca „are papagal” frate…poate vorbi si certa o ora intreaga fara sa ti dea impresia ca este o tzatza.
    M-a amuzat zilele trecute o chestie pe care am citit o pe un forum parca….o tipa zicea ca Mihaela Radulescu are fatza de barbat si ca ea crede ca e transexual(un fel de Naomi in opinia ei)…m-a amuzat pt ca mi am dat seama cat de rele pot fi fetele geloase pe „fufele frumoase si cu masini bengoase” :))
    PS imi place cum scri 😉

  4. jurnaluluneifete said,

    Eu cred ca sunt putin invidiosi pe el …mie imi place tot la ea …si ai dreptate chiar „are papagal” …
    PS Mersi

  5. nume said,

    raduleasca e o zdreanta in opinia mea

  6. jurnaluluneifete said,

    oricum pentru voi toate suntem zdrente..deci este o zdreanta superba ….frumoasa..desteapta..sexy …etc etc…

  7. niko said,

    si mie imi este mila de ea …in ultima vreme are numai probleme.

Lasă un răspuns

