Vise spulberate??!

Martie 17, 2009 at 2:58 pm (amintiri) (, , , , , , , , , , )

4735222221

Imi aduc foarte usor aminte de perioada in care eram copil, de vremurile acelea in care jucariile, dulciurile si iesitul afara erau cele mai importante lucruri pentru mine…si nu stiu de ce, dar pot sa pun pariu ca in aceea perioada, nici voi nu prea aveati alte prioritati …dar la ce altceva ne-am fi putut gandi.. eram doar niste copii. La varsta aceea frageda cand inca mai ascultam povesti fascinante si basme cu zane si printi, ..balauri …pitici ..baba cloanta..si lista merge mai departe … La joaca din spatele blocului, pentru ca era singurul loc din care mama ma putea urmari, fara sa isi mai faca tot felul de griji, loc in care de altfel se mai strangeau si prichindeii din blocul vecin. Am avut cu adevarat o copilarie frumoasa , de care imi voi aduce tot timpul aminte cu cel mai mare cu drag. Aceea a fost si perioada in care am inceput sa visez pentru prima oara cu ochii deschisi.. primele mele vise….vise legate de ceea ce imi doream sa ajung si sa fac cand aveam sa cresc mare…vise de copil…. Va mai aduceti aminte de acele vise ? cand lumea era toata a noastra si credeam cu atata putere in tot ce ne doream. Cred ca aveam cu totii tot felul de vise care mai de care mai ciudate.. pana la cele mai frumoase…, imi aduc aminte cum prietena mea cea mai buna de atunci imi repeta la nesfarsit cum ca’ atunci cand va fi mare …o sa se casatoreasca cu Boby din Dallas…si binenteles ea va semana exact cu Pamela ( a crescut mare si s-a casatorit ..dar nu cu Boby..si nu arata nici pe departe cu Pamela)… sora mea visa si ea sa ajunga o mare creatoare de moda ( a crescut mare..insa…nu e nici pe aproape vreo creatoare de moda cunoscuta…si doar un ajutor de contabil la o firma de rahat …)..vecinul meu al carui nume nu pot sa-l divulg isi dorea cu disperare sa ajunga politist ( a crescut si el mare…dar nu vreti sa stiti ce intorsatura au luat lucrurile si cu ce se ocupa el acum)..o alta prietena isi dorea sa ajunga asistenta…ne teroriza sa ne jucam mereu “de’a spitalul” ( a crescut mare..si acum lucreaza intr-un bar deocheat din italia)…eu am visat la mai multe recunosc… si binenteles primul vis…era sa cresc mare…sa ajung ca “oamenii mari”…..ca apoi sa ajung o mare pictorita si din cauza asta mi se parea normal sa exersez pe toti peretii din casa, sau doctorita, pentru ca imi placea la nebunie sa imi “operez” toate papusile pe care le aveam, sau cantareata, sau magician, am imprumutat chiar si visul surorii mele, acela de a deveni o creatoare de moda, dar mai putin cunoscuta, altfel riscam sa mi-o fur…(si am ajuns si eu mare…si surpriza …niciun vis indeplinit, sunt doar o simpla secretara ..) Ce s-a intamplat oare cu visele noastre , cand au inceput sa isi piarda din culoare ..si oare cand s-au stins definitiv …???

12 comentarii

  1. vox said,

    frumos danutza

    • cllaudya20 said,

      frumos dar trist…mi-e fff dor de vremea aia….:(

      • jurnaluluneifete said,

        si mie :(((((((

  2. vox said,

    va dati seamna ca dak spuneam ca nu este frumos nu mai aveam viata cu daniela?

  3. bogdanosaurus said,

    este cel mai frumos blog pe care l-am citit in viata mea din univers de cand sunt atat eu cat si orice prieten sau cunoscut de-al meu!Cand ma fac mare crezi ca as putea sa ma casatoresc cu el?

  4. jurnaluluneifete said,

    blog-ul meu nu e interesat de o casatorie cu tine..dar e interesat de o casatorie cu blog-ul tau …deci blog-ul tau ar trebui sa inceapa sa-i faca curte blog-ului meu ..

  5. Rain said,

    Cred ca blogurile voastre viseaza. 🙂

  6. tzu said,

    eu cand o sa fiu mare, o sa vreau sa fiu blog…:D

    • cllaudya20 said,

      pai esti mare…si din cauza ca nu ai ajuns un blog…ti-ai facut unul:D

  7. jurnaluluneifete said,

    pai esti mare deja ..tzutzi

  8. Moni said,

    Hai fugi! Prima oara vroiam sa ma fac balerina si tu ai vrut prezentatoare TV. Ai uitat cand iti improvizai un pupitru dintr-un scaun rasturnat si ne obligai sa-ti ascultam bolboroselile pe care le „citeai”, chipurile, de pe niste hartii, cand tu nici nu stiai sa vorbesti calumea!
    Nah, acuma ce sa-ti fac…dak nu te-ai grabit tzi-a luat-o Esca inainte!

  9. jurnaluluneifete said,

    :)))))))))) imi aduc aminte ..:))))))) lasa mai bine ..decat sa apar la Carcotasii…mai bine pe bara 😛

Lasă un răspuns

